Blog Bianca Dragusanu

Bianca Dragusanu si-a facut blog .

Pe blogul Biancai Dragusanu puteti vedea poze cu Bianca , Video si stiri din viata iubitei lui Catalin Botezatu .

5 Răspunsuri to “Blog Bianca Dragusanu”

  1. alina Says:

    esti superba sunt cea mai mare fana a ta mi0as dori sa te intalnesc…

  2. alina Says:

    nu te descuraja,sigur o sa te impaci cu bote,te iubeste.crede-ma ca nu am dormit cateva nopti bune decand s-a intamplat nenorocirea…v-am si visat iti jur,ai grija de tine si fi cat mai diplomata in continuare si o adevarata lady.te admir decand ai aparut la emisiunea aceea pe euforia,te-am placut enorm.te poop si nu te lasa dobarata de nimeni si de nimic.

  3. alina Says:

    imi doresc sa te intalnesc foarte mult,imi pare rau ca ai declarat intr-o emisiune ca nu ai prietene…nu stiu probabil le era greu sa tina pasul cu tn si vorba ta se foloseau de tn,mie nu mi s-a intamplat asa ceva dar cred ca e foarte naspa.capitala e o jungla,fi tare nu te lasa doborata de nm sa ramai acolo sus unde esti acum chiar daca e greu banuiesc,mai ales fara catalin dar timpul le rezolva pe toate.sper ca nu te-am deranjat cu nm si sunt sigura ca o sa va impacati.foarte sigura.

  4. agathapurple Says:

    ummmm deci ar trebui sa inteleg ca asta este blogul Biancai? no shit….

  5. corneliaradu Says:

    sunt o fana a ta.te rog mult sa-mi spui ce vopsea pentru par ai folosit .a iesit super.multumesc.


Lasă un răspuns

