Cum arăta Bianca Drăguşanu în urmă cu 10 ani, la prima ei apariţie la televizor

Asistenta lui Dan Capatos de la „Un show păcătos” a apărut pentru prima oară pe micul ecran acum 10 ani, la „Din Dragoste”.
Bianca Drăguşanu a apelat la Mircea Radu pentru a-l readuce lângă ea pe cel care îi era iubit la vremea respectivă. „Am devenit violentă, isterică, am luat Diazepam, am stat prin spitale”, i-a mărturisit ea atunci gazdei de la Din Dragoste.

„Ştii câte crime era să fac eu din cauza lui şi pe câte le-am păruit. Ştii câtă bătaie au mâncat săracele fete de la mine?”, a mai povestit ea.

Partenerul ei i-a făcut o surpriză atunci în emisiune şi i-a oferit un inel de logodnă.

Un răspuns to “Cum arăta Bianca Drăguşanu în urmă cu 10 ani, la prima ei apariţie la televizor”

  1. SIMONA Says:

    Bianca este o femeie frumoasa, pacat ca Botezatu a renuntat la aceasta relatie se potriveau, chiar el a fost usa de biserica fiecare gresim macar o data intr-o relatie mai devreme sau mai tarziu poate din curiozitate sau cautam ceva – ce nu gasim la persoana de langa noi, dar toate trec iar Bote ar trebui sa stie ce inseamna a uita si a ierta


Lasă un răspuns

