Botezatu, cu ochii în lacrimi:”Chiar dacă Bianca este o femeie uşoară, este tot femeia mea!”

„M-am săturat să mă justific. E treaba noastră! Nu sunt din piatră, sunt tot om şi eu.” Cătălin Botezatu a venit la Happy Hour să vorbească deschis despre Bianca şi ultimele bârfe în mijlocul cărora s-a aflat cuplul în ultimele zile.
„Dacă Bianca este o femeie uşoară, este femeia mea. M-am săturat să se tot scrie că ar fi combinată cu alţii. Dacă Bianca a arătat cum a arătat şi acum este o femeie frumoasă, bravo ei, cei care nu sunt de acord cu asta sunt nişte frustraţi. Nu mai permit nimănui să se atingă de Bianca sau de imaginea ei. Din afară pari aşa ca un zid, dar nu mai poţi, imi vine să urlu. Nu mai pot!Nimeni nu ştie ce e în sufletul tău când gândeşti astfel de lucruri. Oamenii care contează mă înţeleg”, a mărturisit, la „Happy Hour”, Cătălin Botezatu.

Un răspuns to “Botezatu, cu ochii în lacrimi:”Chiar dacă Bianca este o femeie uşoară, este tot femeia mea!””

  1. Adela Says:

    Te felicit Catalin Botezatu pt decizia pe care ai luat-o….Ce se intampla in viata ta intima si strict personala e doar treaba ta,e viata ta si ar trebui sa te bucuri de intimitatea de care ai atata nevoie,asa cum ai spus si tu rufele se spala in familie si nu in public,iar Bianca e o tipa soooper ok si cred ca fiecare dintre noi avem un trecut nu?Asa ca ar fii cel mai bine sa nu isi mai bage nasul presa unde nu trebuie,iar daca Bote nu vrea sa dezvaluie identitatea fiului sau,face foarte bine,e strict problema lui.Inca o data te felicit Catalin pt cuvintele pe care le-am auzit azi de la tine si mult succes in continuare.


Lasă un răspuns

