Botezatu s-a despartit de Bianca Dragusanu

Deşi până de curând se zvonea că Bote ar fi cerut-o de soţie pe Bianca, se pare că totuşi că cei doi trec printr-o perioadă tensionată şi se ceartă tot mai des în ultimul timp.

Fiind foarte supărat din cauza declaraţiilor pe care Bianca le-a făcut în ultimul timp, Cătălin Botezatu a hotărât să ia o puază, măcar în perioada în care participă la ”Dansez pentru tine”.

„Pentru că acum îmi ocup timpul cu Dansez pentru tine, i-am spus că vreau să luăm o pauzaă Imi e tot mai greu… Chiar nu înţelege că nu a ajuns încă la postura publică iî care să-şi permită chiar orice”, a declarat designerul, citat de Cristi Brancu pe blogul personal.

Pe de altă parte, blonda lui Bote spune că s-au mai certat şi în trecut, dar acum chiar au probleme serioase. Cu toate acestea, asistenta lui Capatos este foarte convinsă că orice s-ar întâmpla, designerul se va întoarce la ea pentru că o iubeşte prea mult.

„Eu şi Cătălin am mai fost despărţiţi până acum de vreo trei ori, dar niciodată mai mult de o săptămână. Acum avem nişte probleme, e adevărat, dar nicidecum legate de răutăţile apărute în presă despre mine. Cătălin nu are de ce să fie gelos, altele sunt problemele noastre, care sunt mult prea personale. Şi dacă ne despărţim acum, Cătălin tot la mine se va întoarce, pentru că mă iubeşte prea mult”, a declarat Bianca pentru „ring”.

3 Răspunsuri to “Botezatu s-a despartit de Bianca Dragusanu”

  1. nely Says:

    eu cred ca trebuia sa al asculti pe iubitul tau,sincer ai procedat cum nu trebuia,din cate am vazut eu la tv si in ziare voi chiar va potriveati,dar na asta e viata,nimic nu este etern,si sincer mai cred si ca iubirea voastra nu a fost destul de solida si a picat la prima adiere,oricum bafta in viata!

  2. alina Says:

    poate trebuia sau nu sa l asculti pe catalin dar eu consider ca nu ai facut ceva atat de grav.stai linistita fi desteapta si diplomata cum ai fost si pana acum,timpul le rezolva pe toate,catalin te iubeste mult si dupa ce termina cu ,,dansez,,o sa fie mai relaxat si o sa reflecteze altfel toata situatia,sunt o mare fana de a ta si iti urez tot binele din lume sper sa te intalnesc si eu vreodata,te poop.

  3. alina Says:

    fi tare bianca,iti jur ca nu am dormit cateva nopti decand cu neplacutul eveniment…v-am si visat.sigur o sa va impacati timpul le rezolva pe toate.sunt o mare fana de a ta.te urmaresc inca decand ai aparut pe euforia la emisiunea aceea,unde m-ai impresionat enorm,le-ai dovedit tuturor ca in ciuda faptului k esti o femeie foarte frumoasa esti si desteapta.asa sa fi mereu si nu te lasa doborata de jungla numita bucuresti sau showbiz. catalin te iubeste si timpul le rezolva pe toate.fi tare si ramai acolo sus unde esti acum.sa moara lumea de invidie.pooop.


Lasă un răspuns

