Video farsa Bianca Dragusanu

Video Farsa Bianca Dragusanu AICI !

Bianca Drăguşanu a trecut prin clipe de coşmar. Iubita lui Cătălin Botezatu a avut parte de o farsă din partea emisiunii „Plasă de Stele”, prezentată de Dan Negru.

Blonda a fost făcută să creadă că a nimerit fix în mijlocul unei lupte dintre forţele de ordine şi terorişti. Doborâtă la pâmânt, Bianca a început să plângă de frică. În plus, ea nu putea părăsi locul pentru că unul dintre colegii ei încuiase „din greşeală” cheile în maşină.

„Du-te dracu, dă cheile să plec de aici, du-te dracu. Eşti tâmpit, dă-mi cheile. Vai de capul meu, uite frate unde m-ai adus lua-te-ar dracu să te ia (…) Uite cum tremur bă boule. Ți-am zis, bă cretinule, să mergem cu maşina mea, ţi-am zis?”,  cam aşa le spunea Bianca colegilor ei.

Încercând să scape din această situaţie disperată, frumoasa blondă a spart geamul maşinii cu care a venit (un Daewoo Cielo) şi s-a tăiat la mână  „În mă-ta se face, pe mă-ta! Că din cauza ta am venit aici cu coteţul ăsta”, a răbufnit Bianca.

Postat in Video. Etichete: , . Leave a Comment »

Lasă un răspuns

