Bote despre Bianca: „De ce să sufere, a durut-o? Joacă teatru prost şi şi-a tras-o singură, nu mi-a tras-o mie”

Cătălin Botezatu este cinic şi nu crede că Bianca suferă, după ce acesta a hotărât să se despartă de ea, deoarece nu are motive „De ce să sufere, o fi durut-o?”, s-a întrebat retoric şi cu subînţeles Bote.

Creatorul de modă afirmă că Bianca joacă teatru prost şi este amatoare, după ce blonda a leşinat în direct la „Un show păcătos”. Botezatu spune că fosta lui iubită şi-a tăiat singură craca de sub picioare atunci când s-a dus la Cristea acasă, informaţie dezvăluită în exclusivitate de CANCAN.

„Nu mă aşteptam să îmi facă aşa ceva, nu meritam asta. De ce să sufere, o fi durut-o. Bianca joacă bine, a învăţat multe lucruri. Pentru cei care o cunosc, joacă foarte prost, e amatoare. Dacă s-a gândit să mi-o tragă mie, şi-a tras-o singură”, a spus Cătălin Botezatu, la Acasă TV.

Postat in Stiri. Etichete: , , , , . 1 Comment »

Un răspuns to “Bote despre Bianca: „De ce să sufere, a durut-o? Joacă teatru prost şi şi-a tras-o singură, nu mi-a tras-o mie””

  1. Denisa Says:

    Bianca joaca teatru


Lasă un răspuns

