Lavinia, deceptionata de Bianca Drăguşanu: „Nu am nicio datorie la ea, poate ea are la mine”

După ce a fost acuzată de fosta sa prietenă, Bianca Drăguşanu, ca este o „depravata” si că bea alcool şapte zile din şapte, Lavinia a reacţionat în emisiunea „Drept la ţintă” de la Kanal D şi s-a declarat dezamăgită de atitudinea fostei „blonde a lui Bote”.

„A spus că beau non-stop? Înseamă că am ficatul puternic. Eu nu m-am răzbunat niciodată pe Bianca, iar de data asta nici nu a discutat cu mine, am văzut că e supărată doar de pe Facebook, nu am avut vreo discuţie contradictorie. Dacă pentru ea şcoala înseamnă depravare, înseamnă că am mers la alte şcoli. Eu nu am nicio datorie faţă de Bianca, poate are ea la mine. Sunt foarte dezamăgită”, a declarat Lavinia.

Postat in Stiri. Etichete: , . Leave a Comment »

Lasă un răspuns

