Lavinia despre Bianca Dragusanu: „Dacă a fost prietenă cu o depravată, şi ea e la fel”

Prietenia dintre Bianca Drăguşanu şi fosta ei colegă de aparatament, Lavinia, pare iremediabil afectată, plecând de la afirmaţia ex-blondei lui Bote, care a numit-o ieri depravată pe amica sa.

„Dacă ea a fost prietenă cu o depravată, şi tu eşti la fel. Spune-mi cu cine eşti prieten, ca să-ţi spun cine eşti. Nu am nimic cu ea de împărţit. Prefer ca de-acum să stau deoparte ca să nu mai fie văzută alături de o depravată. Sunt dezamăgită şi dezgustată. Am trăit împreună momente frumoase, plăcute şi mai puţin plăcute. Am fost prietene şi nu mi se pare corect ca acum să ne bălăcărim în public”, a spus Lavinia, în emisiunea „Un show păcătos” de la Antena 1.

De partea cealaltă, Bianca a recunoscut că se teme ca Lavinia să nu divulge presei anumite înregistrări din perioada în care cele două locuiau împreună. „Nu ştiu la ce să mă aştept, deja nu mai am încredere în ei. Evident că ne-am mai distrat, ne-am mai filmat”, a spus Bianca.

Lasă un răspuns

