Bianca Drăguşanu, înlocuită la ‘Un Show Păcătos’? „E posibil să-mi ia oricine locul! Sunt atâtea femei frumoase”

Bianca Drăguşanu nu se teme dacă va fi înlocuită din echipa emisiunii „Un Show Păcătos”. Roşcata este convinsă că nimeni nu este de neînlocuit. Ea susţine că sunt foarte multe femei frumoase în România şi că oricare dintre ele poate să vină ca asistentă în emisiunea lui Capatos.
Cu toate acestea Bianca mărturiseşte că indiferent cum vor evolua lucrurile ea va merge mai departe pentru că este o luptătoare.
„În momentul ăsta suntem o echipă la un „Show Păcătos”. Daniela ne lipsea, e cireaşa de pe tort. Noi suntem mişto aşa cum ne-am format în momentul de faţă. Suntem echipa fantastică. O iubesc pe Daniela şi nu m-a dezamăgit până acum. Nu cred că-mi va lua locul. Fiecare are rolul ei în emisiunea asta. Nu zic că sunt de neînlocuit, e posibil să-mi ia oricine locul. Sunt atâtea femei frumoase în România. Întotdeauna e loc de mai bine. Dacă se va decide că nu mai corespund criteriilor, eu ştiu să merg mai departe”, ne-a declarat

Postat in Stiri. Etichete: , . 1 Comment »

Un răspuns to “Bianca Drăguşanu, înlocuită la ‘Un Show Păcătos’? „E posibil să-mi ia oricine locul! Sunt atâtea femei frumoase””

  1. cris Says:

    nuuuuuuuuu………doamne nu mai are nici un farmec emisiunea fara bianca …ele 2(bia si daniela) faceau o echipa super..a venit tzatza floare,e urata,nu se compara deloc cu cele 2


Lasă un răspuns

