VIDEO Bianca Drăguşanu, sâni prea mari pentru o rochie prea mică! Şi-a prins decolteul cu ace de siguranţă

Bianca Drăguşanu a îmbrăcat şi în această seară o rochie decoltată şi scurtă, dar oricât de adânc ar fi decolteul obiectului vestimentar îmbrăcat de asistenta lui Capatos, nu este suficient de încăpător pentru silicoanele roşcatei, astfel că una dintre cusături a cedat.
Bianca Drăguşanu s-a văitat în această seară, la începutul emisiunii „Un show păcătos”, de la Antena 1 că i s-a rupt decolteul rochiei de designer care îi arată formele rotunde, deşi a slăbit 10 kilograme, în ultimele luni. „Mi s-a rupt decolteul şi l-am prins cu ac de siguranţă”, i-a spus Bianca lui Capatos care a fost uimit să o vadă pe asistenta lui prinzându-şi rochia cu un ac de siguranţă.
http://videonews.antena3.ro/action/viewvideo/800595/Bianca-Dragusanu-sani-prea-mari-pentru-o-rochie-prea-mica/

Postat in Stiri. Etichete: , . 3 Comments »

3 Răspunsuri to “VIDEO Bianca Drăguşanu, sâni prea mari pentru o rochie prea mică! Şi-a prins decolteul cu ace de siguranţă”

  1. adi Says:

    frumoase amandoua restu nu conteaza

  2. raluca Says:

    graga bianca tu esti ce mai frumoasa femeia chiar daca alti sunt rautaciosi eu nu vreu sa par vreo disperata dupa tine dar asi dori sa aflu mult mai multe despre tine pentru ca noi la scoala vem un proiect despre vedete si eu tea ales pe tine sper as ma ajuti asi dori sa ma ajuti maca patru cinti zile sa pot termina proiectul am uitat sa ma prezint ma numesc raluca am 12 ani si sunt in clasa a 6 a

  3. malina Says:

    asa iti trebuie tu siliconata si cu extensiile tale cu tot duce dracului . ce bine ca bote tia dat papuci eu sunt malina si sunt din bogata si am 14 ani


Lasă un răspuns

