Bianca Dragusanu a dansat goala in poala unui barbat

A aparut pe ziarul Cancan un film in care Bianca Dragusanu danseaza goala in poala unui barbat .

Poze Bianca Dragusanu Goala

Publicat în Poze. Etichete: , , , , , . 10 Comments »

10 răspunsuri to “Bianca Dragusanu a dansat goala in poala unui barbat”

  1. alinpatroi Says:

    ca oricare dama din generatiile post comuniste

  2. dadatroll Says:

    A, in poala? Ca eu am inteles altceva.

  3. VanGhelie Says:

    deep shit blog. acuma, daca tot te-ai apucat de-o treaba, pune si pozele in care se vede cat de strambe ii sunt silicoanele.

  4. alinagreen Says:

    inca o non valoare care devine peste noapte „vedete”. Sincer, nu esti tu cea care scri pe acest blog-ma refer la bianca- si cred ca esti o pizda care vrea sa fie mereu in centrul atentiei fara sa ii pese de motiv. sugi grav, pacat de bote, ca e un tip prea elegant si politicos pt tine.

  5. agathapurple Says:

    si acum vine intrebarea mea… cine mama naibii e Bianca Dragusanu? 😕

  6. Carti online Says:

    Da chiar… cine e?

  7. boggddan Says:

    😛

  8. NINI Says:

    LA URMA URMEI CINE POATE OASE ROADE, SA NU ZICEM CA STRUGURII SUNT ACRI PANA NU AJUNGEM LA EI, EU CRED CA TELEVIZIUNILE SI PRESA NASC ASA ZISE VEDETE, LE DA PREA MARE IMPORTANTA, EI SUNT VINOVATI

  9. NINI Says:

    TOT EU ZIC, CA ESTE TOTUSI O FEMEIE FRUMOASA, SUPERBA, ARE SIDEFECTE, NIMENI NU-I PERFECT, DAR TOTI AVEM


Lasă un comentariu